USEIN KYSYTTYÄ


MITEN TILAAN VERKKOKAUPASTA?

Verkkokaupastamme tilaaminen on helppoa!
Ensikertalaisena voit valita tuotteesi kaupasta ja laittaa ne ostoskoriin. Ostoskorisi ollessa valmis voit siirtyä maksamaan, jonka yhteydessä verkkokauppa pyytää sinua täydentämään tilaajan tiedot. Tässä yhteydessä voit samalla rekisteröityä tilauksen myötä käyttäjäksi, jolloin saat kirjautumistunnukset seuraavaa asiointiasi varten.



MITÄ TOIMITUS MAKSAA?

Toimitus verkkokaupassamme mihin tahansa Suomessa maksaa 8,90€. Tilatessasi tuotteita yli 150€ arvosta saat ilmaisen toimituksen.



KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA TILAUKSELLANI ON?

Pyrimme toimittamaan verkkokauppatilaukset 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli tilauksesi toimitus venyy tai olet tilannut erikseen tilattavia tuotteita, olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä toimitusaikaan liittyen.



ONKO TILAUSTA MAHDOLLISTA NOUTAA MYYMÄLÄSTÄ?

Voit noutaa verkkokauppatilauksesi kivijalkamyymälästämme Naantalista myymälän aukioloaikojen puitteissa. Mikäli olet valinnut noudon tilauksesi toimitustavaksi, ilmoitamme sinulle sähköpostitse kun tilauksesi on noutovalmis.



VOINKO TILATA SUOMEN ULKOPUOLELTA?

Emme valitettavasti toimita verkkokauppatilauksia tällä hetkellä ulkomaille. Emme myöskään toimita Ahvenanmaalle.



MITEN VOIN MAKSAA TILAUKSENI?

Käytämme verkkokaupassamme Klarna Checkout -palvelua, joka tarjoaa monipuoliset maksuvaihtoehdot. Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa asioidessasi verkkopankin välityksellä tai käyttämällä maksukorttia (luotto-, pankki- tai Visa Electron -kortti). Klarna Checkout -palvelu tarjoaa myös mahdollisuuden laskutukselle, jolloin kaikki Klarna-ostoksesi laskutetaan yhdessä haluamallasi tavalla.

 



MITEN KÄYTÄN LAHJAKORTIN VERKKOKAUPASSA?

Voit lunastaa lahjakortin verkkokaupassa tilausta tehdessäsi ostoskorivaiheessa. Syötä lahjakortissasi oleva koodi kuponkikoodi kohtaan. Verkkokauppa vähentää lahjakortillesi syötetyn summan ostostesi loppusummasta.

 



MITEN PALAUTAN TUOTTEEN?

Jos olet tyytymätön tilaamaasi tuotteeseen, sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Kaikissa palautustilanteissa pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse shop@livingdeauville.fi.

 



TILAAMANI TUOTE ON SÄRKYNYT TOIMITUKSESSA. MITEN TOIMIN?

Jos tilaamasi tuote on päässyt särkymään toimituksessa, olethan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme. Pyydämme sinua lähettämään meille sähköpostia rikkoontuneesta tuotteesta kuvan kera ja käsittelemme reklamaatiosi tilanteen huomioiden ja mahdollisimman pikaisesti. Mikäli paketti on selvästi rikki noudettaessa toimituksesta johtuvista syistä, teethän reklamaation suoraan Postiin.

 



MITEN SEURAAN PAKETIN KULKUA?

Tilattuasi verkkokaupastamme lähetämme sinulle tilausvahvistuksen ja paketin lähdettyä toimitukseen toimitamme sinulle sähköpostitse lähetysseurantatunnuksen. Lähetysseurantatunnuksen avulla voit seurata paketin matkaa www.posti.fi sivuilla.